שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
תביעות ביטוח במקרה סיעודי
תביעות ביטוח במקרה סיעודי

מצב סיעודי הינו מצב בריאות ותפקוד ירודים של המבוטח, אשר בגינו אינו מסוגל לתפקד בכוחות עצמו בחיי היום יום, ו/או מצב נפשי כשהוא זקוק לעזרת הזולת לצרכי תפקוד יום יומי. 

לפרטים אודות הביטוח הסיעודי - לחץ כאן.

  • קביעת המצב הסיעודי – יקבע רק ע"י גורם מקצועי מוסמך.
     

בעת קרות מצב סיעודי, יש לדווח לסוכנות בהקדם, למלא ולהעביר את הטפסים הבאים:

  • טופס תביעה למקרה סיעודי 
  • דו"ח של מוסד רפואי / רופא מטפל או טופסי הביטוח הלאומי בעניין קביעת המצב.

לתשומת לבך - קיימת תקופת המתנה בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך.


הורדת טפסי תביעה למבוטחים בחברת הראל
הורדת טפסי תביעה למבוטחים בחברת הראללחצו על "המשך קריאה" והורידו את הטפסים הרצויים

המשך קריאה
הורדת טפסי תביעה למבוטחים בחברת כלל בריאות
הורדת טפסי תביעה למבוטחים בחברת כלל בריאותלחצו על "המשך קריאה" והורידו את הטפסים הרצויים

המשך קריאה
הורדת טפסי תביעה למבוטחינו בחברת הפניקס
הורדת טפסי תביעה למבוטחינו בחברת הפניקסלחצו על "המשך קריאה" והורידו את הטפסים הרצויים

המשך קריאה

1 2 3
 


כללי

את הטפסים ניתן להעביר  לפקס : 09-7664300 או בדואר עפ"י כתובת הסוכנות.
עם קבלת הטפסים ישלח אליך אישור ב SMS לטלפון הנייד שלך.
 

חשוב לציין, כי אישור התביעה מותנה בכיסויים של הפוליסה על פיה הנך מבוטח והעברת המסמכים איננה מהווה אישור לזכאות.

לנוחיותך, באתר זה עיקרי הכיסויים הביטוחיים והתנאים המלאים של הפוליסה בה הינך מבוטח.








 *  שם מלא  : 
 *  דואר אלקטרוני  : 
 *  שם חברה  : 
 *  טלפון  : 
 *  מבוטח קיים  : 
 *  נושא הפנייה  : 
שלח
  • מילון מונחים
    • ביטוח בריאות פרטי
    • פוליסת ביטוח המקנה למבוטח בה את היכולת לבחור לעצמו את הרופא המטפל, את מקום הטיפול ואת מועד הטיפול...
    • המשך >
    • מצורפות לפוליסה
    • נזכרה בחוזה תשובה שהשיב המבוטח בכתב לשאלה שהציג לו המבטח , יצורף לפוליסה העתק מהתשובה...
    • המשך >
    • התיישנות תביעת ביטוח
    • תקופת ההתיישנות של תביעה לתגמולי ביטוח היא שלוש שנים לאחר שקרה מקרה הביטוח.
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק