שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
ממליצים עלינו
ממליצים עלינו

אמנת שירות גיל ורדי


מבוטח/ת יקר/ה,


שביעות רצונך חשובה לנו מאוד. על מנת להמשיך ולעמוד
בסטנדרטים הגבוהים של שירות ומענה אישי, נודה לך אם תקדיש כמה דקות מזמנך ותוריד ותמלא את השאלון הבא. ניתן לשלוח את הטופס לכתובת הסוכנות או בפקס בטלפון : 09-7664300.

לחץ כאן להורדת שאלון שביעות רצון לקוחות



מבוטחים מדברים על צוות הסוכנות:

אוסנת - מבוטחת באופן פרטי - מקצוענות יחד עם סובלנות שלא נגמרת..
אוסנת - מבוטחת באופן פרטי - מקצוענות יחד עם סובלנות שלא נגמרת..בכל הפעמים שהתקשרתי, לא המתנתי בכלל על הקו וישר ענו לי ללא משיבון ועל זה יאמר לזכותכם - תודה!!!

המשך קריאה
א' מחברת HP - נעזרת לא מעט בשרותי הסוכנות
א' מחברת HP - נעזרת לא מעט בשרותי הסוכנותבחודשים האחרונים אני נעזרת לא מעט בצוות מספר 2 בסוכנות גיל ורדי ומקבלת שרות מצויין.

המשך קריאה
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי...

המשך קריאה

1 2 3 4 5

ניתן לדפדף להמלצות נוספות

 

לחץ כאן לעדכונים בפייסבוק













  • מילון מונחים
    • בירור חבותו של המבטח
    • משנמסרו למבטח הודעה על קרות מקרה הביטוח ותביעה בכתב לתשלום...
    • המשך >
    • הודעה על קרות מקרה הביטוח
    • קרה מקרה הביטוח, על המבוטח להודיע על כך למבטח מיד לאחר שנודע לו...
    • המשך >
    • מוטב
    • מי שהמבוטח ציין במפרט הפוליסה כגורם שיקבל את תגמולי הביטוח בקרות מקרה הביטוח. המבוטח רשאי לשנות את המוטבים בכל עת.
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק