שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
ממליצים עלינו
ממליצים עלינו

אמנת שירות גיל ורדי


מבוטח/ת יקר/ה,


שביעות רצונך חשובה לנו מאוד. על מנת להמשיך ולעמוד
בסטנדרטים הגבוהים של שירות ומענה אישי, נודה לך אם תקדיש כמה דקות מזמנך ותוריד ותמלא את השאלון הבא. ניתן לשלוח את הטופס לכתובת הסוכנות או בפקס בטלפון : 09-7664300.

לחץ כאן להורדת שאלון שביעות רצון לקוחות



מבוטחים מדברים על צוות הסוכנות:

א' מחברת אלישרא - שלא נזדקק..אבל אם כבר צריך אז אתם הכי טובים !
א' מחברת אלישרא - שלא נזדקק..אבל אם כבר צריך אז אתם הכי טובים !הסבר מפורט על תהליך התביעה, אדיבות, זמינות, יעילות ומקצוענות רבה מאוד..

המשך קריאה
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי...

המשך קריאה
י' מחברת ECI - הלוואי וכל סוכנויות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן..
י' מחברת ECI - הלוואי וכל סוכנויות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן..יישר כח על הטיפול המסור והיעיל...

המשך קריאה

1 2 3 4 5

ניתן לדפדף להמלצות נוספות

 

לחץ כאן לעדכונים בפייסבוק













  • מילון מונחים
    • מצורפות לפוליסה
    • נזכרה בחוזה תשובה שהשיב המבוטח בכתב לשאלה שהציג לו המבטח , יצורף לפוליסה העתק מהתשובה...
    • המשך >
    • התיישנות תביעת ביטוח
    • תקופת ההתיישנות של תביעה לתגמולי ביטוח היא שלוש שנים לאחר שקרה מקרה הביטוח.
    • המשך >
    • חיתום רפואי
    • תהליך המבוצע על ידי המבטח שמטרתו לבחון את בקשתו של המבוטח לרכוש ביטוח...
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק