שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
ממליצים עלינו
ממליצים עלינו

אמנת שירות גיל ורדי


מבוטח/ת יקר/ה,


שביעות רצונך חשובה לנו מאוד. על מנת להמשיך ולעמוד
בסטנדרטים הגבוהים של שירות ומענה אישי, נודה לך אם תקדיש כמה דקות מזמנך ותוריד ותמלא את השאלון הבא. ניתן לשלוח את הטופס לכתובת הסוכנות או בפקס בטלפון : 09-7664300.

לחץ כאן להורדת שאלון שביעות רצון לקוחות



מבוטחים מדברים על צוות הסוכנות:

ב' מחברת תדיראן סוללות - יחס אדיב ואנושי בטיפול במבוטחים
ב' מחברת תדיראן סוללות - יחס אדיב ואנושי בטיפול במבוטחיםזו לא התביעה הראשונה שלי, לכן אני גם בטוח במה שאני אומר, מהסיבה שתמיד קיבלתי את אותו היחס..

המשך קריאה
ר' מאגף מס הכנסה - אין ספק שמקצועיות ואדיבות יש לכם..
ר' מאגף מס הכנסה - אין ספק שמקצועיות ואדיבות יש לכם..יכולת הסבר מקיפה וסבלנות בליווי התביעה עד סיום התהליך...

המשך קריאה
א' מחברת סרגון -מכיר את הסטיגמה על סוכני הביטוח שאין לדעת באיזה צד הם?
א' מחברת סרגון -מכיר את הסטיגמה על סוכני הביטוח שאין לדעת באיזה צד הם?בזכות הביטוח והייצוג של "גיל ורדי" זכיתי לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אני יודע כי בדקתי. הרופאים הטובים ביותר, במקומות הטובים ביותר....

המשך קריאה

1 2 3 4 5

ניתן לדפדף להמלצות נוספות

 

לחץ כאן לעדכונים בפייסבוק













  • מילון מונחים
    • המשכיות ורצף ביטוחי
    • אפשרות מעבר מפוליסה לפוליסה באותו ענף ובאותו סוג כיסוי ללא בחינה מחודשת של מצבו הבריאותי...
    • המשך >
    • בית חולים מוסכם
    • בית חולים הנמצא בהסכם עם חברת הביטוח, במועד הגשת התביעה ע"י המוטב.
    • המשך >
    • הגבלות/החרגות ביטוח
    • תנאי או סייג לחבות המבטח או להיקפה יפורטו בפוליסה בסמוך לנושא שהם נוגעים לו...
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק