שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
ממליצים עלינו
ממליצים עלינו

אמנת שירות גיל ורדי


מבוטח/ת יקר/ה,


שביעות רצונך חשובה לנו מאוד. על מנת להמשיך ולעמוד
בסטנדרטים הגבוהים של שירות ומענה אישי, נודה לך אם תקדיש כמה דקות מזמנך ותוריד ותמלא את השאלון הבא. ניתן לשלוח את הטופס לכתובת הסוכנות או בפקס בטלפון : 09-7664300.

לחץ כאן להורדת שאלון שביעות רצון לקוחות



מבוטחים מדברים על צוות הסוכנות:

א.ל מחברת תדיראן סוללות - תמשיכו לעשות חסדים טובים עם הזולת..בורא עולם ישלם לכם כפועלכם..
א.ל מחברת תדיראן סוללות - תמשיכו לעשות חסדים טובים עם הזולת..בורא עולם ישלם לכם כפועלכם..ברצוני להודות לכם ולצוות 3 במיוחד על הטיפול המסור והמהיר שהענקתם לי כדי שאוכל לעבור את הניתוח במהירות המירבית...

המשך קריאה
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי...

המשך קריאה
אוסנת - מבוטחת באופן פרטי - מקצוענות יחד עם סובלנות שלא נגמרת..
אוסנת - מבוטחת באופן פרטי - מקצוענות יחד עם סובלנות שלא נגמרת..בכל הפעמים שהתקשרתי, לא המתנתי בכלל על הקו וישר ענו לי ללא משיבון ועל זה יאמר לזכותכם - תודה!!!

המשך קריאה

1 2 3 4 5

ניתן לדפדף להמלצות נוספות

 

לחץ כאן לעדכונים בפייסבוק













  • מילון מונחים
    • הודעה על קרות מקרה הביטוח
    • קרה מקרה הביטוח, על המבוטח להודיע על כך למבטח מיד לאחר שנודע לו...
    • המשך >
    • מפרט הפוליסה
    • מסמך המהווה חלק מחוזה הביטוח בין המבוטח ולמבטח המפרט את פרטי המבוטח...
    • המשך >
    • תקופת המתנה
    • תקופה רצופה וקצובה המפורטת במפרט הפוליסה המתחילה ביום קרות מקרה...
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק