מבוטח/ת יקר/ה,
שביעות רצונך חשובה לנו מאוד. על מנת להמשיך ולעמוד
בסטנדרטים הגבוהים של שירות ומענה אישי, נודה לך אם תקדיש כמה דקות מזמנך ותוריד ותמלא את השאלון הבא. ניתן לשלוח את הטופס לכתובת הסוכנות או בפקס בטלפון : 09-7664300.
לחץ כאן להורדת שאלון שביעות רצון לקוחות
מבוטחים מדברים על צוות הסוכנות:
א.ל מחברת תדיראן סוללות - תמשיכו לעשות חסדים טובים עם הזולת..בורא עולם ישלם לכם כפועלכם..
ברצוני להודות לכם ולצוות 3 במיוחד על הטיפול המסור והמהיר שהענקתם לי כדי שאוכל לעבור את הניתוח במהירות המירבית... ברצוני להודות לכם ולצוות 3 במיוחד על הטיפול המסור והמהיר שהענקתם לי כדי שאוכל לעבור את הניתוח במהירות המירבית.
אני אחרי הניתוח ואני מרגיש טוב, וכל זאת בעזרתכם האדיבה, אני מאחל לכם את כל הטוב שבעולם, תמשיכו לעשות חסדים טובים עם הזולת, בורא עולם ישלם לכם על פועלכם. ותזכו לראות טוב כל ימי חייכם.
על החתום,
א.ל
עובד תדיראן סוללות
המשך קריאה
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.
אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי... אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי. מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה. התקשרו וחיפשו אותי כדי להדריך, לדרבן ולהאיץ את התהליך. השירות היה לבבי, אוהד ולא פורמלי וקר שמקבלים בדרך כלל ממשרדים שונים. כל הכבוד לדנה ז. מצוות 3 ולסוכנות שמעסיקה עובדים כאלה.
המשך קריאה
אוסנת - מבוטחת באופן פרטי - מקצוענות יחד עם סובלנות שלא נגמרת..
בכל הפעמים שהתקשרתי, לא המתנתי בכלל על הקו וישר ענו לי ללא משיבון ועל זה יאמר לזכותכם - תודה!!! תרין מצוות 2 טיפלה בתביעה, שידרה מקצוענות, יש לה סובלנות שלא נגמרת, היא אדיבה ומסורה מאוד.
בכל הפעמים שהתקשרתי, לא המתנתי בכלל על הקו וישר ענו לי ללא משיבון ועל זה יאמר לזכותכם - תודה!!!
כשהגעתי למשרד, חשוב לציין שגם שאר העובדים היו אדיבים ונכונים לעזור.
תודה רבה,
אוסנת - מבוטחת באופן פרטי בפוליסת בריאות
המשך קריאה
ב' מחברת תדיראן סוללות - יחס אדיב ואנושי בטיפול במבוטחים
זו לא התביעה הראשונה שלי, לכן אני גם בטוח במה שאני אומר, מהסיבה שתמיד קיבלתי את אותו היחס.. 06/09/2012
ברצוני להביע את שביעות רצוני מהטיפול ומהיחס האדיב והאנושי בו אתם מטפלים במבוטחים שלכם.
זו לא התביעה הראשונה שלי, לכן אני גם בטוח במה שאני אומר, מהסיבה שתמיד קיבלתי את אותו היחס..
בני מחברת תדיראן סוללות
המשך קריאה
ר' מאגף מס הכנסה - אין ספק שמקצועיות ואדיבות יש לכם..
יכולת הסבר מקיפה וסבלנות בליווי התביעה עד סיום התהליך... אין ספק שמקצועיות ואדיבות יש לכם,
במיוחד לעדי מצוות 3 , שגילתה יכולת הסבר וסבלנות בליווי התביעה עד סיום התהליך.
בהזדמנות זו אבקש להודות לגב' עדי והצוות המקצועי על האדיבות והמסירות.
תודה,
רחל מרשות המסים - אגף מס הכנסה.
המשך קריאה
י' מחברת ECI - הלוואי וכל סוכנויות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן..
יישר כח על הטיפול המסור והיעיל... יישר כח על הטיפול המסור והיעיל.
הלוואי וכל סוכניות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן.
תודה רבה מקרב לב לפרץ הנציג המגיע לארגון על ההנחיות וההסברים ולרחל מצוות 1 על הטיפול המסור בתביעה.
יצחק מחברת ECI TELCOM.
המשך קריאה
מ' מחברת אלישרא - יחס אישי וטוב גם מעיבר לשעות העבודה..
ברצוני לשבח את השירות שקיבלתי מצוות הסוכנות, גם מעיבר לשעות העבודה עשו הכל כדי לקדם ולזרז את הניתוח הדחוף.. בצרוני לשבח את נציגת השירות דיקלה מצוות 1 בסוכנות, על היחס האישי והטוב. דקלה אף נשארה מזמנה החופשי ומעיבר לשעות העבודה, כדי לקדם ולזרז את הניתוח הדחוף של בעלי. כל זאת בסבר פנים וסבלנות יתרה - תודה מכל הלב.
מ' מבוטח דרך חברת אלישרא.
המשך קריאה
עפר מבוטח באופן פרטי - אין מילים לשבח את היחס החם והמקצועי
מבוטח כבר שנים בסוכנות, אין מילים לשבח את היחס החם והמקצועי של כל אחד מנותני השירות.. מבוטח כבר שנים בסוכנות, אין מילים לתאר ולשבח את היחס החם והמקצועי של כל אחד מנותני השירות שטיפלו בנו בשנים האחרונות.
מודה לכם מקרב לב,
עפר.
המשך קריאה
א' מחברת סרגון -מכיר את הסטיגמה על סוכני הביטוח שאין לדעת באיזה צד הם?
בזכות הביטוח והייצוג של "גיל ורדי" זכיתי לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אני יודע כי בדקתי. הרופאים הטובים ביותר, במקומות הטובים ביותר....
שמי א' ואני עובד בחברת סרגון אשר מבוטחת בחברתך בביטוח קולקטיבי
אני אמנם בחור צעיר יחסית (37...) אבל איכשהו שלא בטובתי בשנה האחרונה נקלעתי לכל מיני אפיזודות רפואיות. לא מסכנות חיים אבל בהחלט לא נעימות.
בזכות הביטוח והייצוג של "גיל ורדי" זכיתי לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אני יודע כי בדקתי. הרופאים הטובים ביותר, במקומות הטובים ביותר.
את התהליכים כולם ליוותה עדי מ"צוות 3" בסוכנות (ואני מניח כי אנשים נוספים תמכו) באופן מלא וללא סייג. מכיר את הסטיגמה על סוכני הביטוח שאין לדעת באיזה צד הם? אני לא. היה לי ברור לאורך כל הדרך שעדי מתעקשת להשיג לי את כל מה שאני נדרש לו, ובזמן.
על כל האמור לעייל, אני רוצה להודות לך ולצוות. אני רואה יתרון ברור בביטוח כזה לעובד, הדבר מקנה לו שקט אמיתי. מן הצד השני יש לי הרבה מה לומר על מערכת הבריאות הציבורית, אבל זה כבר למכתב אחר ובטח לא אליך.
תודה מראש ובעיקר בריאות.
א' מחברת סרגון
המשך קריאה
א' מחברת אלישרא - שלא נזדקק..אבל אם כבר צריך אז אתם הכי טובים !
הסבר מפורט על תהליך התביעה, אדיבות, זמינות, יעילות ומקצוענות רבה מאוד.. 27/8/2012
שלא נזדקק....
אבל אם כבר צריך - אתם הכי טובים !!!
תמשיכו כך.
תודה רבה,
אלי מחברת אלישרא.
המשך קריאה
י' מחברת אקסל אלחוטי - השרות האדיב של הסוכנות
שרות הסוכנות אדיב, מהיר, יעיל וניתן מענה לעניין... השרות אדיב, מהיר, יעיל וניתן מענה לעניין...
אני מאוד מרוצה מהיחס קיבלתי מדנה ומכל צוות 3 בסוכנות גיל ורדי.
יעל מחברת אקסל אלחוטי.
המשך קריאה
מרינה מחברת פריגו - היום ראיתי שנכנס הכסף לחשבון..
אני מאוד מודה לך על הטיפול המהיר ויוצא דופן, התהליך היה פשוט מאוד וקצר באופן מפתיע !
באותו יום שפניתי לענת מצוות 2 והעברתי לה פנייה מהרופא, קיבלתי אישור עקרוני ושלושה ימים אחרי שליחת הסיכום והקבלה הכסף היה כבר בחשבון הבנק.
אני מבינה בהחלט שרמת השירות שקיבלתי אינה טריויאלית.
אני מאוד מודה לך על הטיפול המהיר ויוצא דופן, אפילו הייתי אומרת נדיר ומאוד מפתיע!
היינו מבוטחים בהראל במשך שנים רבות דרך עבודה של בעלי וההתנהלות היתה ישירות מולם. באותן פעמים בודדות שפנינו אלים תמיד קיבלנו הסברים מפותלים ולא ברורים למה לא מגיע לנו החזר. וכל פעם קיבלנו בסוף את ההחזרים אחרי עצבים ומלחמה ממושכת.
אני מאוד מעריכה את איכות השירות שלכם.
שוב תודה,
מרינה
Perrigo Israel Pharmaceutica Ltd| R&D
perrigo.com | Quality Affordable Healthcare Products
המשך קריאה
א' מחברת HP - נעזרת לא מעט בשרותי הסוכנות
בחודשים האחרונים אני נעזרת לא מעט בצוות מספר 2 בסוכנות גיל ורדי ומקבלת שרות מצויין. בחודשים האחרונים אני נעזרת לא מעט בצוות מספר 2 - ענת וולדי מהסוכנות מסייעים לי רבות.
ברצוני לציין לטובה את השירות המצויין שקיבלתי מהם.
אני מודה לכם מאוד.
אודליה מחברת HP.
המשך קריאה
ניתן לדפדף להמלצות נוספות
לחץ כאן לעדכונים בפייסבוק