שמרו איתנו על קשר
כניסה למבוטחים
זכור אותי
 
לא יודע את הסיסמא ? לחץ כאן
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
סוג ביטוח
מבוטח קיים?
כן לא
שלח
אודות הסוכנות
סוכנות גיל ורדי לוקחים את הבריאות שלך באופן אישי


בריאות_זו_התמחות

בעולם הרחב של הביטוח, תחום ביטוחי הבריאות מהווה התמחות בפני עצמה. כדי להתאים למבוטח את התכנית הטובה ביותר יש להביא בחשבון סוגים רבים של כיסויים מול הצרכים המיוחדים של המבוטח, והכל בהתאם לתוכניות  הבריאות השונות של כל קופות החולים. לכן, לא כל ביטוח בריאות מתאים לכל מבוטח, וביטוח שנרכש בעבר – לא בהכרח מתאים להווה ולעתיד. 

סוכנות לביטוח גיל ורדי, היא הסוכנות היחידה בישראל המתמחה והעוסקת אך ורק בתחומי הביטוח הרפואי מאז 1985. כסוכנות מומחית בתחום, אנו מעניקים את הפתרונות הטובים ביותר בכל הקשור בביטוחי בריאות, ביטוחי שיניים, מחלות קשות, ביטוח סיעודי וביטוח לנסיעות לחו"ל.

גיל ורדי, מייסד הסוכנות, המכונה על ידי עמיתיו בתחום "מר בריאות", נמנה על מקימי הביטוח הרפואי בישראל, ותרם חידושים רבים לתחום זה. כחלק מתפיסת עולמו: שמירה על עצמאות מלאה מול חברות הביטוח, המאפשרת פעילות אך ורק למען המבוטח, באופן האובייקטיבי ביותר.

היתרונות בסוכנות גיל ורדי

טיפול גם בתביעות רפואיות מורכבות
טיפול גם בתביעות רפואיות מורכבותהסוכנות מייצגת באופן מקצועי את מבוטחיה אל מול חברות הביטוח וקופות החולים בכל מקרה של תביעה רפואית, החל בטיפולים הפשוטים ועד לטיפולים מורכבים במיוחד הדורשים ידע ייחודי - כגון: השתלות איברים, ניתוחים בארץ ובחו"ל, טיפולים מיוחדים בחו"ל ותרופות שאינן בסל...

המשך קריאה
גב מקצועי חזק
גב מקצועי חזקהמקצוענות היא שם המשחק בעולם החדש.
צוות הסוכנות המורכב מאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, מיומנים בטיפול בתביעות וייעוץ בכל תחומי הביטוח הרפואי השונים: בריאות, סיעוד, שיניים ועוד..

לחץ לפרטים נוספים...

המשך קריאה
טכנולוגיה מתקדמת
טכנולוגיה מתקדמתהסוכנות פיתחה מערכת טכנולוגית ייחודית ומתקדמת המאפשרת מעקב אישי אחר התביעה וקשר שותף עם המבוטח.

לחץ לפרטים נוספים...

המשך קריאה

1 2 3

ניתן לדפדף לעוד יתרונות

לחץ כאן ליתרונות נוספים

שרות_מכל_הלב

א' מחברת אלישרא - שלא נזדקק..אבל אם כבר צריך אז אתם הכי טובים !
א' מחברת אלישרא - שלא נזדקק..אבל אם כבר צריך אז אתם הכי טובים !הסבר מפורט על תהליך התביעה, אדיבות, זמינות, יעילות ומקצוענות רבה מאוד..

המשך קריאה
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.
ג' מאלביט מערכות - מעולם לא קיבלתי בשום מקום יחס ושירות כזה.אני מודה על השירות היעיל האדיב והמקצועי שקיבלתי...

המשך קריאה
י' מחברת ECI - הלוואי וכל סוכנויות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן..
י' מחברת ECI - הלוואי וכל סוכנויות הביטוח היו מתייחסות כך ללקוחותיהן..יישר כח על הטיפול המסור והיעיל...

המשך קריאה

1 2 3 4 5
 

ניתן לדפדף לעוד המלצות

 לחץ כאן לצפייה במכתבי הוקרה נוספים







  • מילון מונחים
    • הודעה על קרות מקרה הביטוח
    • קרה מקרה הביטוח, על המבוטח להודיע על כך למבטח מיד לאחר שנודע לו...
    • המשך >
    • מתן העתקים
    • המבטח חייב למסור למבוטח ולמוטב, לפי דרישתו של המבוטח ועל חשבונו..
    • המשך >
    • פיצוי
    • תגמולי ביטוח שנקבעו מראש וצוינו במפרט הפוליסה המשולמים בקרות מקרה הביטוח ללא תלות...
    • המשך >
  • לכל המונחים >
תן פידבק